ساخت یک دسکتاپ توسط Animated Desktop 1.2 !

داشتن یک دسکتاپ زیبا و پویا یکی از خواسته های اکثر کاربران کامپیوتر میباشد . نرم افزارهای گوناگونی برای تغییر چهره ی ویندوز و دسکتاپ ارائه شده  که هر کدام کاری در این رابطه انجام میدهند. Animated Desktop نیز نام نرم افزار منحصر به فردی است که به گونه ای متفاوت و با قرار دادن Animation ها گوناگون در روی میز کار آن را جذاب تر و با نشاط تر مینماید! قرار دادن Animationهای Flash و Applet های Java و Active X components حتی به صورت HTML بر روی Desktop این نرم افزار میباشد. شامل ابزارهایی برای ساخت Theme هایی نو و متفاوت با انچه قبلا دیده بودید میباشد( مثلا برای Themeهایی برای کنترل حافظه به گونه ای زیبا و ...). توانایی دیگر این نرم افزار در مدیریت Wallpaper ها و تغییر دادن آنها سر زمان معین است که این کار هم تا حد بالایی از یکنواخت بودن Desktop شما میکاهد! Animated Desktop برای اجرا شدن به اینترنت اکسپلورر 5.5 یا بالاتر نیاز دارد و با ویندوزهای 98/ME/2k/XP , 2003 سازگار است ! این نرم افزار رو میتوانید از اینجا:
دانلود کنید نسخه ی  1.2 رو با حجم 4.6 مگابایت
نظرات 9 + ارسال نظر
فغثغ شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ

قثغفغث ثق

حسین یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ق.ظ

سلام به شما دوست عزیز از وبلاگ خیلی خیلی مقبول تام تشکر راستی من یک پشنهاد داشتم اگه ممکن است در قسمت آهنگ ها یک کم بیشتر بانید خوش حال می شم یک خواهش این برنامه فرانگ پیچ را اگر برای دانلود بانید ممنون میشم

علی اکبر عطائی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:39 ب.ظ http://afghan-computer.blogsky.com

سلام حیدری جان
آقا من فروم وبلاگ را ساختم اگر در فروم عضو شوی خیلی لطف می‌کنی

علی اکبر عطائی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ب.ظ http://afghancomputer.netfreehost.com

یک خواهش ازت داشتم اگه لطف کنی و فروم را در یکی از ژست هایت معرفی کنی خیلی به من لطف کرده ای انشالله که جبران کنم

[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ

شاحرخ پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:57 ق.ظ http://www.hazare.blogfa.com

سلام واقعا وبلاگ زیبای داری.
با آرزوی موفقیت.

حبیب یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:35 ق.ظ http://khat.bravehost.com

سلام جناب یاسین خان. خوشحال شدم از اینکه با وبلاگ خوبتان آشنا شدم و برایتان آرزوی موفقیت می کنم. از برنامه هایی که در وبلاگتان گذاشته اید استفاده کردیم. با تشکر

مسعود سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام خسته نبا شید یاسین جان همیتور اروزوی موفقیت بشما می کنم بازم مزاحم همیشگی شما مسعود این
SKYPE
شما را هرچی گشتم ندیدم خواهش میکنم درلیست دیگر
برنامها ی خود بگزاریدممنون میشم خدا نگدار تان

Mohammad ali دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

salam doste aziz chi hal dari khob haste rasti da skype name to chi hast tashakkor az Norway.

salam doste aziz id man da skype hast --->> yasin_1986

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد