QuickTime 7.0 ( For Windows )

جدیدترین نسخه ی این نرم افزار که چند وقت پیش عرضه شد . نرم افزار QuickTime ٬ محصولی از شرکت Apple می باشد که مخصوص نمایش تصاویر Video در Computer های مکینتاش می باشند اکنون جدیدترین نسخه  برای Windows را عرضه کرده است .

  ۳۱.۷ مگابایت
  User: Dawn M Fredette - Key: 4UJ2-5NLF-HFFA-9JW3-X2KV
   Download
     

  Download free mp3              http://www.haydarimp3.blogsky.com 

                                      

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشاد شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.irooni.tk

دوست عزیز امادم برای تبادل لینک حتما برام پیغام بزار منتظرتم

علی اکبر عطائی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:13 ب.ظ http://afghan-computer.blogsky.com

سلام دوست عزیز یاسین جان .... بسیار خوب است که هر از چند گاهی می نویسی .... خوشحالم که هستی ..... فعلا خدانگهدار

حسن جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ق.ظ http://hellobyebye.persianblog.com

پس از من شاعری آید / که اشکی را که من در چشم رنج افروختم خواهد سترد.// پس از من شاعری آید / که قدر ناله هایی را که گستردم نمی داند / گلوی نغمه های درد را / خواهد فشرد.// پس از من شاعری آید / که در گهواره ی نرم سخنهایم شنیده لای لای من / که پیوند طلایی دارد ااو با من / و این پیوند روشن قطره های شعرهای بیکران ماست / ولی بیگانه ام با او / و او در دشتهای دیگری گردونه می تازد.// پس از من شاعری آید / که شعر او بهار بارور در سینه اندوزد / نمی انگیزدش رقص شکوفه های شوم شاخه پاییز / که چشمانش نمی پوید / سکوت ساحل تاریک را چون دیده فانوس / و او شعری برای رنج یک حسرت / که بر اشکی است آویزان / نمیسازد // پس از من شاعری آید که میخندد اشعارش / که میگویند آواهای خودرویش / چو عطر سایه دار و دیرمان یک گل نارنج / که میرویند الحانش / غبار کاروانهای قرون درد و خاموشی.// پس از من شاعری آید / که رنگی تازه دارد رنگدان او / زداید صورت خاکستر از کانون آتشهای گرم خاطر فردا / زند بر نقش خونین ستم / رنگ فراموشی // پس از من شاعری آید / که توفان را نمی خواهد / نمی جوید امیدی را درون یک صدف در قعر دریاها / نمی شوید به موج اشک / چشم آرزویش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد