Nero 7 Premium Full

سلام به همه ی عزیزان . امروز با یک Post خیلی توپ اومدم که همه دنبالشید .
فکر کنم من اولین کسی بودم که Nero 7 Premium فقط با یک Link گذاشتم ( نه با هزار تا ) ٬ اون وقتی که هیچ کس باورش نمی شد که نسخه ی 7 هم اومده ٬ اما به دلیل خراب شدن لینک بعد از ۱ روز مجبور شدم برش دارم . بالاخره بگذریم ٬ بریم سر اصل مطلب :
 
 رایج ترین نرم افزار Write ٬  CD/DVD که به وسیله‌ آن می توان انواع Format های CD را به سادگی ایجاد کرد ، این نرم افزار در ابتدا دارای قابلیت های بسایر کمی بود ٬ اما به تدریج افزایش پیدا کرد تا به امروز که یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه می باشد . امیدوارم لذت ببرید !
 
 
  ۵۱۱.۰۹ مگابایت
  Serial: 5C80001080000000004666046419
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد