WinAmp 5.11 Final PRO [مولتی مدیا]

 

جدیدترین Winamp  معروفترین برنامه برای گوش کردن ونگاه کردن فایلهای صوتی و تصویری 

  

     

دانلود   حجم 5.84 مگابایت

کرک

        اینهم چندتا اسکین زیبا برای Winamp شما.

اینهم چندتا اسکین زیبا برای Winamp شما.

 The image “http://download.nullsoft.com/customize/component/3/2004/7/7/S/small_image/Enkera.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

دانلود         حجم ۴۲۰ کیلوبایت

    

 The image “http://download.nullsoft.com/customize/component/3/2005/2/11/S/small_image/Drone_v1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

دانلود                حجم ۹۹۱ کیلوبایت

 

 The image “http://download.nullsoft.com/customize/component/2005/5/29/S/small_image/PLAYshade.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

دانلود                حجم ۱۷۹ کیلوبایت 

   

The image “http://download.nullsoft.com/customize/component/3/2004/5/10/S/small_image/Troy.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

دانلود            حجم ۷۴۶ کیلوبایت

 

Spyware Doctor 3.2.1.359

سلام حتما خیلی راجب ادوارها و تروجان هاشنیدید و شاید هم سیستم شما الوده به این کرمها شده باشه نرم افزارهای زیادی هم برای مقابله با این نوع ویروسها ارائه شده و تنوع محصول اونها خیلی زیاد هست من میتونم بکم حداقل 20 یا 30 تا از اونها رو استفاده کردم ولی هیچ کدوم کاملا خوب نبودند ولی برنامه ای که الان میزارم بهترین در میون اونهاست و همین الان دارم ازش استفاده میکنم و خوبی اون این هست تاثیر کمی در سرعت ویندوز داره و کامپیوتر شما رو کاملا ایمن میکنه حالا با خیال راحت میتونید به همه سایتها سربزنید و بعد از اتمام کارتون کامپیوترتون رو از شر همه اونها خلاص کنید در ضمن کامل ترین بانک اطلاعاتی مربوط به شناسائی و حذف این نوع ویروسها فقط در این برنامه هست.
راهنمائی جهت کرک برنامه:بعد از نصب حتما سافتور رو اپدیت کنید سپس اجازه کانکت شدن ان به اینترنت رو توسط فایروال بگیرید حالا سریال برنامه رو وارد و کرک پایان میپذیرد در ضمن یادتون باشه اکه اجازه دسترسی به اینترنت رو به این برنامه   ندین چون کرک غیر فعال میشه به خاطر اینکه سریال برنامه به صورت انلاین چک میشه این روش کرک کردن رو میتونید در برنامه های مشابه انجام بدین.



۴.۵ مگابایت
Download
Radjani Camard  -  6039-EF3A-EBCD-EBCA-8CD9-C07F-E02A-37A2-3E74-AB10 OR Name: Jerryl Trammell   Code: B96B-FCBE-F044-1AE0-7363-83A9-DF38-EA1E-F7B5-9D9C

Yahoo! Messenger 7.0.0.437

تمالا اگر امروز مسنجر خودتون رو باز کرده باشید یک پیغام Update براتون نشون داده شده. این موضوع به خاطر اینه که سیستم Voice نسخه قبلی این نرم افزار یک مقدار مشکل داشت. بعضی وقتها پیامهای صوتی شما ضبط میشد بعضی وقتها نه! یا بعضی وقتها پیغام صوتی میومد ولی پخش نمیشد!! تمام این مشکلات مربوط به سیستم صدا در این نسخه حل شده.

بعضی از دوستان هم در مورد چگونگی ضبط پیغام برای طرف مقابل سوال کرده بودند که در جواب این دوستان باید عرض کنم که به راحتی! در پنجره چت (برای کسی که میخواهید پیغام بذارید) روی دکمه Call کلیک کنید. اگر طرف مقابل حضور نداشته باشند بعد از چند بار زنگ خوردن! یک پیغام با این مضمون برای شما پخش میشه که میتونید بعد از صدای شنیدن بوق تا ۲ دقیقه پیغام ضبط کنید. بعد از تمام شدن پیغام روی دکمه Send کلیک کنید تا پیغام شما ارسال بشه. یک نکته جالب اینه که از این روش نمیشه برای تشخیص این که طرف شما آنلاین هست یا Invisible استفاده کرد. کلا در نسخه ۷ یاهو از روشهای معمول و قدیمی مثل Invite و ... نمیشه برای تشخیص این موضوع استفاده کرد.


 ۸ مگابایت 
 Download

TypingMaster Pro v6.30 Build 568

 

دارا بودن سرعت عمل بالا در تایپ از مزیت هایست که بسیاری از کاربران علاقه مند هستند داشته باشند . اگر شما نیز از این دسته افرادی هستید که به دنبال راه حلی سریع برای افزایش توانایی خود در تایپ کردن هستید , راه حلی مناسب و آسان برایتان وجود دارد !

TypingMaster Pro نرم افزار جالب و آموزشی است که میتونه در افزایش سرعت تایپ شما تا 4 برابر موثر باشه ! این نرم افزار به شما آموزش می دهد که چگونه به طور موثر از تمامی کلید های صفحه کلید استفاده نمایید . این نرم افزار با استفاده از تمرینها مختلف و بازیهای جالب به طور عملی توانایی شما را بالا خواهد برد ! گرفتن آزمون های حرفه ای از شما از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است
. همچنین این نرم افزار توسط آمارهای گرافیکی که ارائه میکند میزان دقیق پیشرفت شما را به صورت نمودار و ... به شما نمایش می دهد. این نرم افزار میتواند به صورت چند User طراحی شود و همزمان چندین کاربر توانایی تایپ خود را بهبود ببخشند . از ویژگی های خوب دیگر این محصول می توان به کم کردن اشتباهات تایپی کاربر و صرفه جویی در وقت با ارزش شما و کاستن خستگی و استرس ماهیچه ها در اثر تایپ و تمرکز حواس کاربر در متنی که می نویسد و ارائه می نماید نام برد.

توضیحات از p30word.com میباشد علت اینکه توضیحات بعضی از برنامه ها را از این سایت میذارم چون این سایت توضیحات کاملی را برای برنامه ها میده و من هم فرصت گذاشتن برنامه های بیشتری را دارم البته در مورد ورژنهای قبلی 

دانلود 
حجم ۳.۳ مگابایت
License ID : Deep Blue
Product key: W42MW-37QT-FYL-4EXGDGP  

 

Skype 1.3.0.60

آیا میخواهید با عزیزان تان در سراسر جهان هر روز مانند تماس تلفنی ارتباط داشته باشید؟!
این نرم افزار تمامی خواسته های شما رو در زمینه تماس های کامپیوتر به کامپیوتر (P2P) با کیفیتی فوق العاده بالا برآورده میکند. فقط احتیاج به ۲ کامپیوتر مجهز به Headset یا Speaker و Microphon هست ٬ تا یک ارتباطی فراتر از یک تماس تلفنی را برای شما بصورت رایگان فراهم سازد.


 ۷.۵۴ مگابایت                                    
 Download 

Dowbload free mp3 music         www.haydarimp3.blogsky.com

برنامه امروز هم بزرگترین و قوی ترین انتی ویروس و فایروال در دنیای اینترنت هست که همه میشناسید و احتیاج به توضیح خاصی ندارم این برنامه کامل و همراه کرک میباشد.



۱۷۰ مگابایت
Download + Crack  لینک تصحیح شد.

Google Earth 3.0.0616 Plus

یک برنامه جالب که ارزش دانلود داره .این برنامه محصول کوکل هست و به وسیله ان میتونید دنیا رو در کامپیوتر خودتون بینید .میتونید پارک ,مدرسه , فروشگاه یا هرجای رو که دوست دارید بینید و با یک کلیک همه دنیا رو بگردین به صورت واقعی و سه بعدی.



۱۶ مگابایت
نسخه مجانی با امکانات محدود  Download
نسخه کامل Download
Crack  لینک فقط ۳۰ روز فعال میباشد.

Nero 7 Premium Full

سلام به همه ی عزیزان . امروز با یک Post خیلی توپ اومدم که همه دنبالشید .
فکر کنم من اولین کسی بودم که Nero 7 Premium فقط با یک Link گذاشتم ( نه با هزار تا ) ٬ اون وقتی که هیچ کس باورش نمی شد که نسخه ی 7 هم اومده ٬ اما به دلیل خراب شدن لینک بعد از ۱ روز مجبور شدم برش دارم . بالاخره بگذریم ٬ بریم سر اصل مطلب :
 
 رایج ترین نرم افزار Write ٬  CD/DVD که به وسیله‌ آن می توان انواع Format های CD را به سادگی ایجاد کرد ، این نرم افزار در ابتدا دارای قابلیت های بسایر کمی بود ٬ اما به تدریج افزایش پیدا کرد تا به امروز که یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه می باشد . امیدوارم لذت ببرید !
 
 
  ۵۱۱.۰۹ مگابایت
  Serial: 5C80001080000000004666046419