Audio Mixer InDepth

بچه ها اینم یه Audio Mixer  قیافه ظاهرش خیلی نازه. برای میکس کردن آهنگاست تو پارتیا جشن تولودا . خلاصه یه موزیک میکسایه خیلی شیکو مدرنو دوست داشتنی.( تو عروسیم میتونید ازش استفاده کنید!!! ) ........

حجم فایل:۵.۶ مگابایت

دانلود

کرک

نظرات 7 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ق.ظ http://tofan.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری.به من هم سر بزن.
یاهو مسنجر فارسی پسورد میخواد اگه داری
برام بفرست با تشکر از لطف شما دوست عزیز.

یاسین دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:38 ق.ظ

salam ba dustai aziz are hatman serial yahoo ra brai shoma mezaram tshakor az in ki dar webloge man sari mezanid

sar دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ق.ظ http://jaghori12.blogsky.com

salam yasin jan ay walla chi webloge maqboli dari byisyar jalib hast afarin ba to ay sher bachai afhghan arezoi mofaqiat mekonam khodahsfiz

مسعود دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام من دیشب میخواستم همون چیزیکه از طریق ان میتوا ستند بتمام دنیا صحبت کنم من الان اسمش بلاد نیستم دانلودکنم اما امروز صبح که میام نیست جاش دیگه چیزی
است
نیتفون بود چی بود اری اری برانامه بود که از طریق انترنت
به همه جا صحبت کنم وازینه اشهم فقد همون مصرف انترنت
بود فقد خواهش میکنم یگ کاری برام بکنید ینی به همه

ا یاسین دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.haydari.blogsky.com/

salam dusti aziz mansor jan on porgeram kar namidad ma pasesh kadam yag porgerami diga ra brat mandim da onja namesh hast SKYPE ba on porgeram metani da tmamai noqati jahan sohbat koni dar paian mandam hatman dwonload kon wa badesh yag ID brai khod entekhab kon ok mansor jan ager moshkili chizi dashti brai man paigham ban

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

حسن دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ب.ظ http://hazare.blogfa.com

سلام یاسین جان از وبلاگت بسیاز خوشم آمده.
برایت آرزوی موفقیت میکنم.
منتظر پسورد یاهو مسنجر هستم یادت نره.
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد