Talisman Desktop 2.71

 

هر جا بگردید برنامه به این باحالی گیر نمیارید . این برنامه برای تغییر چهره ویندوز به شکلهای جالبتره و روی تمام ویندوزها هم عمل میکنه و به هیچ وجه سرعت سیستم شما را پایین نمیاره و بیش از 1000 اسکین مختلف داره که هر کدوم با اون یکی به کل فرق داره و مثل باقی نیست که فقط رنگاش عوض بشه . من خودم 200 تا از اسکیناشو نشستم دانلود کردم و الان اسکین ویندوز XP که توش هست انداختم رو ویندوز 98 و هر کس میاد نمیتونه بفهمه که ویندوز 98 هستش . از من میشنوید اگر دیکشنری بابیلون را نمیگرفتید نصف عمرتون در فنا بود اما اگر این برنامه را نگیرید کل عمرتون در فناست .






حجم : 4.6 مگابایت
Download
‍Crack
اسکینهای اضافی


Unlike Windows XP themes, Talisman Desktop lets you completely customize the Windows interface. Its power extends from adding new toolbars to designing a brand-new desktop with any combination of drop-down menus and panels. Talisman Desktop comes with several themes, which are more than enough for most users. You can switch among desktop designs with a few clicks of your mouse. The Talisman shell also can fully replace Explorer and doesn't slow down the system. However, we found the design process itself a bit tricky; even creating a simple toolbar was not straightforward. The editing interface, more a programming tool than WYSIWIG, is far from intuitive and takes a good while to master. However, we'd recommend Talisman Desktop to advanced users.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد عارفی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ق.ظ

وب شماخوب هست امابرنامه هایی مناسب برای میکس ومونتاژ هم در ان قرار دهید ویک بخش هم برای اموزش.
باتشکر

کویین دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ق.ظ http://dearquen.blogfa.com

سلام وب جالبی دارید من میتونم وب شما رو لینک کنم؟ امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد